PRZYDATNE ADRESY WWW

piątek, 5 lipca 2013

Zakupy

 Nie wiem jak Wy ale ja często nie mam czasu na chodzenie po sklepach, dlatego zakupy przez internet stały się dla mnie idealnym rozwiązaniem. A jest w czym wybierać :)
Oczywiście  nie zaskoczę nikogo jeśli w pierwszej kolejności polecę ALLEGRO portal na którym można kupić praktycznie wszystko . Jakość i ceny zróżnicowane i dostosowane do potrzeb klienta. Obserwuje ten portal praktycznie od samego początku i w zasadzie nie mam do niego żadnych zastrzeżeń ... No może jedno...stara wersja allegro była lepsza- i to nie tylko moja opinia. Tak czy inaczej Allegro i tak jest na pierwszym miejscu : ) Nie będę tutaj robiła  rankingu najlepszych  bo nie o to chodzi w tym poście. Linki które tu się pojawią to linki do stron używanych przeze mnie , sprawdzone i pewne :)
Chciałabym wam np polecić moje  apteki z których jestem bardzo zadowolona :)
1. DOZ.PL - zamawiam przez internet, odbieram w aptece. Klient jest informowany o każdym etapie realizowanego zamówienia e-mailem, gdy zamówienie jest juz do odbioru w aptece klient dostaje informacyjnego sms-a :) Płatność przy odbiorze.
.2. APTEKA-ZIELONA.PL - apteka z wysyłką za granicę. Bez problemu zamówienie zostało zrealizowane w 3 dni robocze. Z wszystkich aptek które znalazłam a które  świadczą tego rodzaju usługi ta była najtańsza. Apteka korzysta z usług POCZTEX. Sprawdziłam cennik, przeliczyłam, przesyłka nie była by tańsza gdybym sama ją wysyłała. POLECAM :)

Wspomnę tu jeszcze o stronach z butami. Oczywiście na wcześniej wspomnianym allegro to wszystko jest ale tu zajrzeć nie zaszkodzi ;)

http://www.czasnabuty.pl/ - częste obniżki, promocje, zawsze można coś znaleźć dla siebie :)
http://www.kupbuty.com
http://pantofelek24.pl

O takich stronach można pisać bez końca :) myślę że będzie dalszy ciąg w kolejnych postach....



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz